2008. február 6., szerda

Tavaszi spirál

16 megjegyzés:

almona írta...

Ez már tavaszi hangulat a javából!:) Nagyon szééép!

LNóri írta...

Minden napra egy csavart kari :-)
Hogy csinálod?
:-)
Ez is nagyon nagyon szép, tavaszi hangulata van, de Nekem akkor is a kék a kedvencem :-)
Annyira szépek, hogy lehet, hogy lassan nekiesek én is egynek.
Puszi

Smadar's Treasure írta...

I love the colors of this beautiful bracelet!

Smadar :)

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Nagyon szép lett Évi!
Újra kedvet kaptam a megfűzéséhez!

Névtelen írta...

Ezek olyan szép szinűek (is), hogy egyből kisütött tőlük a napocska! :))))
Emőke

fszeva írta...

Móni, nagyon köszönöm!:)

fszeva írta...

Nóri, köszönöm!:) Fűzd csak meg, szeretni fogod!:)

fszeva írta...

Thank you Smadar!:)

fszeva írta...

Marcsi, nagyon örülök, h kedvet kaptál ismét!:)

fszeva írta...

Emese, örülök, h tetszik, köszönöm szépen!:)

Roberta írta...

Csúcs vagy Évi, gyönyörűek a spiráljaid (is), gratulálok!!!!

fszeva írta...

Köszi szépen Roberta!:)

Brigi írta...

Imádom ezeket a karkötőidet Éva, bitang jók !!!!!!!

Névtelen írta...

csudicsudaszépséges! vártam már, hogy feltedd, még Diánál láttam, olyan nagyon harmónikus! Szupper!

fszeva írta...

Nagyon köszönöm Brigi!:)

fszeva írta...

Zazie, neked is kösziiii!:))