2010. november 8., hétfő

Dalgalar /Hullámok/




18 megjegyzés:

Vadnainé Almási Mária írta...

Éva, ezektől a kariktól teljesen kész vagyok!!! Sajnos nem tudom szavakba önteni mennyire elképesztően mesések!!!

Erika írta...

Micsoda színek! Nem is tudom eldönteni, hogy melyik tetszik a legjobban. Mindig az amelyiket épp nézem. Gyönyörűek.

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful!!!!!!!!!! pretty colors!!!

Kiss Antalné írta...

Húúú-ha! Fantasztikusak!

Ládikó írta...

Csodaszépek :)

Lerika írta...

Hű, ezek engem is nagyon megfogtak, mesés ékszerek!!!!!

Alexandra írta...

Wonderful work!!

ireneli írta...

Preciosas y elegantes!!!

Ági mama írta...

Egyszerűen álomszépek!!!

aniko66 írta...

Ó, az az utolsó zöld... na attól teljesen elgyengültem! :)

Bandrea's Beads írta...

Tényleg nincs rá szó... Mindegyik gyönyörű, de nekem legjobban az utolsó tetszik!!!

Unknown írta...

Nagyon-nagyon szépek! Ezek a színek!!!

Judit írta...

Már régen a rajongód lettem,ez csak fokozódik minden egyes munkád láttán. Fantasztikus a színérzéked,nem tudsz mellényúlni.

fszeva írta...

Köszönöm szépen!:))

Makra Gabriella írta...

Nekem is az utolsó a kedvencem... mesés...

Marilla írta...

A mindenit de nagyon szépek lettek !!!

Ababeads írta...

All are so pretty!!!

LUCY írta...

Me encantan, son bellisimas....